برند سازی در وب

امروزه هویت نام تجاری همانند سرمایه برای سازمان و محصولات آن ارزش می‌آفریند و از این رو ارتقای نام تجاری در بسیاری موارد به استراتژی سازمان تبدیل می‌شود.

یکی از دغدغه های همیشگی سازمان‌ها، حفظ و توسعه اعتبار نام و نشان سازمان یا همان برند است، اما در سال‌های اخیر شاهد محو یا کمرنگ شدن برندهای بسیار معروفی از صحنه بازار بوده ایم، برندهایی که هر کدام گاها از پیشگامان حوزه خود بوده اند از جمله Woolworth و Kmart در امریکا، Ratners فروشگاه زنجیره ای طلا و جواهرات در انگلستان، Alders فروشگاه زنجیره ای در انگلستان، MG Rover و Oldsmobile برندهای معروف خودرو، Enron تولید کننده انرژی و MCI در صنعت مخابرات.

بسیاری از کسب کار ها هزینه های گزافی را برای جا انداختن برندشان در فضای کسب و کار هزینه می کنند. تبلیغات در رسانه ها، خبر ها از جمله ابزارهای معرفی یک برند جدید می باشد، اما برند سازی در محیط وب شرایط خاص خود را دارد.

بسیاری از برند ها بدون آشنایی با فضای مجازی و قوانین و عرف حاکم  بر آن وارد عمل شده و خسارات زیادی را به برند خود وارد ساخته اند، هزینه بازسازی یک برند بد نام شده در فضای اینترنتی کار بسیار دشوار و گاهی اوقات غیر ممکن است. لذا معرفی نام و نشان تجاری در حوزه وب نیازمند دقت نظر و تیم مشاور متخصص در حوزه تجارت الکترونیک است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

برخی مشتریان ما

  WEBNEGAR TV  

مرام نامه وب نگار

«وب نگار حقوق مشتریان خود را محترم می شمارد، ما در مورد توصیف ویژگی های محصولات خود کاملا شفاف عمل می نماییم، اصالت کالا و خدمات ما شفاف بیان می گردد. در اجرای تعهداتمان کوشا و دقیق هستیم. به مسئولیت اجتماعی مان توجه داریم. در حفظ اسرار مشتری کوشا هستیم»